Jak jsem psal, tohle byly detaily, byť třeba nepříliš zřetelné texty viditelné téměř odkudkoliv v kokpitu jsou z mého pohledu neakceptovatelné, šroubek vem čert, zvlášť, když jsou tak dělané všechny.
Chápu taky že vývojář je tlačen k tomu aby to bylo svižné a "zbytečnosti" nějak očůral. Nicméně jsou tady vývojáři, kterým právě i takové malichernosti neuniknou a nepotřebují je očůrávat, naopak do těch ér přidávají věci nad rámec běžné simulace (třeba RealAir a jejich systém selhání, kterým lze předcházet správným užíváním letadla, tedy nelítat s tím jak prase a držet se výrobcem stanovených limitů) a o komplexnosti PMDG ani mluvit netřeba, ty letadla v podstatě nepoužívají standardního rozhraní hostujícího simulátoru a obcházejí ho do mrtě, což samozřejmě bude a má dopad na výkon celé simulace.
Jak jsem už X krát psal, díky preciznosti provedení RealAir, A2A či PMDG (asi by se ještě někdo našel) patří mezi elitní vývojáře, kteří prostě i ty malicherné detaily řeší... a ostatní, byť produkují funkční i zdařilé kousky, tak většinou díky nedotaženostem nemohou té elitě konkurovat. Pokud dá recenzent Dukovi 10 z 10 (a že je to typické hodnocení letadla od RealAir), tak za ten nedotažený kokpit Carenada dá třeba 8/10 |
|