Pokud předpokládáš že je člověk idiot pak asi tohle platit může. Když pominu finanční náročnost lítání v reálu a virtuálně, tak jsou to dvě odlišné věci a o přístupu k nim. Můžu k virtuálnímu lítání přistoupit tak jako k reálnému a podle toho se chovat, nebo to brát jako zábavu a dělat "hlouposti", jaky budu skutečný pilot to ale nenapoví.
Přijde mi to jako bys řekl, porouchá se mi auto, tak zkusím zjistit čím to je a svépomocí začnu číst servisní manuály abych zjistil příčinu a možné řešení závady a celé to nějak smontuju, nebo zvednu telefon, zavolám odtahovku a řeknu "opravte to". Nehaním ani jeden přístup, každého věc, osobně preferuji ten druhý, tedy že se o nic nestarám a že to stojí více? No ten čas taky není zadarmo.
Zda zvolím jeden nebo druhý způsob údržby přece neznamená že jeden řídí dobře a druhý špatně, že znám nebo neznám, zda dodržuju nebo nedodržuju předpisy. Stejně tak je to s těmi simulátory. Prostě mám nějaké očekávání, když si koupím Yoke, připojím ho, tak je super že nemusím nic konfigurovat a můžu s ním lítat, když zapnu track ir tak posviští... Je to jen pár hloupých kliknutí a člověk je udělá vesměs jednou, samozřejmě, ale považuji to za uživatelský komfort, když to aplikace dělají samy. A to srovnáváme aplikaci starou pomalu 10 let s aplikací starou pár dní. U staré bych ji to odpouštěl lépe než nové moderní.
Pro mě jednoduše XPL v současné době opravdu není protože chci vizuální zážitek, který XPL neposkytuje i kdybych chtěl, protože nabídka kvalitních produktů zatím téměř neexistuje. A jistě nejsem jediný, který stejným způsobem smýšlí, tudíž doporučovat uživateli jiného simu XPL aniž by ten doporučující člověk znal jeho požadavky není dvakrát moudré... a to byla pointa mého původního příspěvku. |
|