Dovetail Games se netají tím, že chtějí vybudovat vlastní flight simulátor, protože v tomhle segmentu vidí potenciál, kdy chybí něco moderního, uživatlesky přívětivého s dostatkem kvalitního obsahu. Právě kvůli tomu se rozhodli licencovat FSX pro steam. Získají z něj know how, který pak budou chtít dále využít právě pro vlastní produkt. Navíc živě komunikují s vývojáři addonů aby je uvedli skrze steam (poslední velký úlovek je třeba FTX a je dost pravděpodobné že se od nich setkáme s exkluzivními addony pro FSX:SE). Těchto konktaktů pak budou určitě chtít využít při plánování addonů pro svůj nový SIM - v zásadě budou mít podporu velkých jmen od začátku. A o tom že to umí svědčí úspěch Train Simulátoru...
Problém každého flight simu z komerčního hlediska je fakt, že vývojáři udělají engine, poskytnou k tomu nějaké základní data (krajiny, letiště, letadla aktuální k datu vydání) a tím to hasne. Finanční potenciál to dříve nebo později vyčerpá a pokud nebudou chrlit permanentně nové a nové verze (za poplatek, což ale ponesou nelibě uživatelé, kteří nebudou ochotni platit dokud posun nebude opravdu výrazný), dojdou jim zákazníci a nebudou prostředky na další rozvoj. Dlouhodobou jistotu zajistí pouze extra stáhnutelný obsah, který může do jisté míry financovat i vývoj základního enginu... A přesně tam chce DTG být. |
|