Oni ty bgl-ka jsou k tomu vyrobené. Podle toho co jsem se dočetl tak mohou obsahovat vektorové vrstvy ale i grafické. Ani mě tak moc nezajímá co má FSX, ale co používá resample.exe . Ptal jsem se právě kvůli tomu ortofoto. Uvažuju že udělám program podobný na resample.exe (ale mělo by to funkce navíc jako přednostně by byl program na grafickou úpravu textur) proto potřebuju vědět v jakém formátu jsou ty textury v bgl. Bgl-ka jsou zajímavé tím že tam jde vkládat i 3D vrstvy s vodou ale problém je v tom, že z obrázku stáhnutého z mapy jsem schopen detekovat pouze povrch vody, nikoliv výšku terénu. Takže vkládat tam 3D vektory vodního povrchu by bylo zbytečné.
Jinak jsem vlastně ještě nevyzkoušel ten X-builder, sice se mi to dneska poprvé v životě povedlo nainstalovat a spustit ale zrovna nemám nainstalované FSX a FSX SDK tak vlastně tento program nemohu vyzkoušet, abych zjistil jestli bych tím nedělal něco nepotřebného. |
|