FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 25. 12. 2024, Boží hod vánoční Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
BlackLynx Pro Flight Trainer Jeden příspěvek | Celý strom
BlackLynx Pro Flight Trainer   13. 11. 2014 / 19:02
Vita Zenisek
S vrtulniky je to slozitejsi. Je to jako se vsim - jak ktery.

Jsou stroje, ktery se daji vyvazit a pak stroje, ktery nedaj. Treba R-22 ma jen vyvazeni dvoupolohove - na vzlet a na pristani a na let v hladine. Protoze jak pise Pips, tam se to neda pustit ani na chvili, protoze tam prave porad nejaka sila je, at uz mensi nebo vetsi a okamzite by si to udelalo, co by se mu zamanulo.

To takovy Schweizer ma vyvazeni plynule v obou osach, takze pote, co paku natlacite do polohy ve ktere ji pro dany rezim +/- potrebujete, muzete se sil zbavit. Pak to funguje podobne jak v letadle - jakmile se sila objevi, znamena to, ze se neco deje. Nicmene pustit se to porad neda na vic nez nekolik malo sekund. Ze by to letelo samo jako eroplan, to fakt ne. Sily se tam objevuji i celkem znacne, treba behem zatacky, kde to clovek musi vylozene nutit k tomu, aby to drzelo pozadovany naklon a nepridavalo si to.

Vetsi vrtulniky (treba EC nebo Mi-8) maji stabilizaci ci autopilot a pracuje se s nima tak, ze pomoci takoveho tlacitka na pace, ktere se zmackne a drzi, se v podstate odstrani sily v rizeni, pilot si to presune tam, kam chce a kdyz to pusti, SAS nebo AP nebo oboji se snazi ten vrtulnik udrzet v teto poloze.

No a pak jsou take stroje, jako AS-350, ktere nemaji ani sily, ani vyvazeni, ale jen nastavitelne treni na cyklice. Takze to pak funguje stejne, jako ta blacklynx paka.

V.
 
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ