FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 25. 12. 2024, Boží hod vánoční Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
BlackLynx Pro Flight Trainer Jeden příspěvek | Celý strom
BlackLynx Pro Flight Trainer   13. 11. 2014 / 17:30
MzM   
Nevím, velký vrtulník jsem v ruce neměl, takže jenom co vím z RC a co jsem přečetl, ale:
Např zmiňovaný robinson je "stabilizovaný" tím, že má hlavní rotor poměrně vysoko nad těžištěm.
UH-1 od bell měl mechanický bell stabilizátor, hiller taky vymyslel jakýsi mechanický zjednodušovač řízení (kombinace hiller-bell se hojně používá u RC).
Větší vrtulníky drží gyro efekt (viděl jsem úspěšné řízení vícelistých vrtulníků bez stabilizace v RC podobě) a fakt, že u těžších strojů se vytvoří jakési vzepětí díky váze taky přispívá ke stabilitě.
Dvoulisté systémy "semi-rigid" např. u Bell 206 (?) taky stabilitě pomáhá.
Takže si troufám tvrdit, že když se vrtulník uvede do jakéhosi stabilního stavu a nehýbe se kniplem, tak je docela možné, že nespadne a tak nějak letí. Možná by se nějak kýval, ale zůstal by ve vzduchu.

Úplně nestabilní to být nemůže to by s tím nechtěl nikdo lítat.

Nechci vyvrátit to, že by se měl pořád řídit.
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ