FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 26. 12. 2024, svátek má Štěpán Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
BlackLynx Pro Flight Trainer Jeden příspěvek | Celý strom
BlackLynx Pro Flight Trainer   13. 11. 2014 / 16:41
kuma   
Pouštet knipl nesmíš u žádného létajícího stroje, pokud nemáš spolehlivého autopilota !! Co to je za nápad?


ale jinak skutečně platí, že u letadel při určité rychlosti a vyvážení existuje nějaká "středová poloha" (ne ve středu směru letu, ale ve středu vyvážení) - a a k vychýlení kormidla z této "středové" polohy musíš vyvinout nějakou sílu, zvětšující se s velikostí výchylky. Což platí pro směrovku, výškovku i křidélka (a "síly na kormidlech" jsou vždy typickýcm znakem toho kterého letadla

Na rozdíl od toho u vrtulníků nejsou - díky funkci a uspořádání ovládacích prvků - na páce ani pedálech síly prakticky žádné - a rozhodně ne jakkoliv ve vztahu s polohou vrtulníku nebo režimem letu.

Takže zatímco letadlo jde vyvážit - a pak letí "víceméně samo" - vrtulník musíš držet a kniplovat skutečně v každém zlomku sekundy.
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ