Tak tohle se mi vůbec nelíbí. Jen tak z hlavy ti tady můžu vysypat dobrých 5 scénářů, ve kterých figuruje technická závada a výsledek může být stejný nebo podobný. V hlavní roli Electrics, Air conditioning, Smoke, Fire, Oxygen. Že máš takový názor a přesvědčení ti neberu. Je to jedna z variant. Ale to jak to prezentuješ ty a většina novinářů mi opravdu vadí.
Když pravděpodobnost, tak teda trochu statistiky:
- 46 Western Built airlinerů mělo accident v enroute fázi letu se ztrátou všech na palubě
- 19 z nich havarovalo díky nějaké formě záměrné akce posádky nebo cestujících
- 13 sabotáž, 2 hijacked, 4 neznámé, pravděpodobně pilot suicide
- Zbývajících 27 mělo technickou příčinu, nebo neúmyslný lidský faktor
- Enroute nehody tvoří pouhých 10% leteckých nehod. Z těchto 10% nehod je zhruba třetina úmyslných.
Tak jaké s největší pravděpodobností?!
Zato ztráta komunikace je téměř na denním pořádku.
Někdy bych byl fakt rád, aby po nehodách mohli mluvit jen vyšetřovatelé a zbytek dostal lepící pásku přes ústa... |
|