Dovolím si tvrdit, že jednopilotní létání není na škodu, člověk si musí situace, kdy je tam nahoře sám a zvládat ifr let, vyzkoušet. Protože k tomu může dojít i na dopraváku.
Co se týče travelu, tak holt, když to ti kluci za takhle mizernejch podmínek vezmou, tak si za to můžou sami. A k tomu to ještě serou ostatním. Začalo to kdysi tim, že někdo řekl: "tak já si tu typovku teda zaplatim".
Ono je hezký říct si, že člověk něco nalítá a jde jinam, ale přežít v zahraničí s podobnym platem a k tomu splácet výcvik je dost těžký. Nemluvě o tom, že trh je momentálně přesycenej i zkušenejma pilotama a neni moc kam odejít (teď nemluvim o capt.)
Z určitýho pohledu je MPL taktikou leteckejch škol/výcvikovejch center, jak nalákat další zasněný kadety, protože těch atpl výcviků a typovek prostě bude ubejvat, když výcvik trvá roky a pak roky čekáte na práci, kde si pak nakonec s vama akorat vytiraj pr...
A takováhle aerolinka nikdy MPL spolufinancovat nebude. |
|