Vycházím ze seznamu tady: http://www.b737.org.uk/powerplant.htm , ale to nemusí být správně, není to oficiální dokument. Je fakt, že jsem se teď koukal, že i B737-700ER, o které jsem si myslel, že by 26K motory mohla mít, má "jen" 24K. Tak máš asi pravdu.
Redukci na 18K jsem u naší 700 snad ani nikdy nepoužil. Ony už ty dvacítkový motory jsou takový zdechliny (kdyby tu nebyly dámy, řeknu narovinu, že to jsou .... ), že už i z Heráku musí člověk dělat občas No Bleed T/O. Holt je vidět, že je Malév měl na skákání do Frankfurtu a Paříže.
Jinak u 800/900 je při doražení plynů na zarážku max tah zhruba 27K jen u letadel s motory -7B27, což je u nás SP-TVZ a myslím i TVX, prostě ten krám po Laudovi, ostatní s motory -7B26 dají cca 26K (záleží na aktuálních podmínkách, může to být trochu víc i míň). Limituje to ta "plomba na motoru". V tom má Kachna pravdu, ty motory jsou jinak v podstatě shodné, liší se jen tím omezením maximálního tahu. |
|