FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Boeing 737-76J Jeden příspěvek | Celý strom
Boeing 737-76J   8. 8. 2013 / 18:21
AJS
Vycházím ze seznamu tady: http://www.b737.org.uk/powerplant.htm , ale to nemusí být správně, není to oficiální dokument. Je fakt, že jsem se teď koukal, že i B737-700ER, o které jsem si myslel, že by 26K motory mohla mít, má "jen" 24K. Tak máš asi pravdu.

Redukci na 18K jsem u naší 700 snad ani nikdy nepoužil. Ony už ty dvacítkový motory jsou takový zdechliny (kdyby tu nebyly dámy, řeknu narovinu, že to jsou .... ), že už i z Heráku musí člověk dělat občas No Bleed T/O. Holt je vidět, že je Malév měl na skákání do Frankfurtu a Paříže.

Jinak u 800/900 je při doražení plynů na zarážku max tah zhruba 27K jen u letadel s motory -7B27, což je u nás SP-TVZ a myslím i TVX, prostě ten krám po Laudovi, ostatní s motory -7B26 dají cca 26K (záleží na aktuálních podmínkách, může to být trochu víc i míň). Limituje to ta "plomba na motoru". V tom má Kachna pravdu, ty motory jsou jinak v podstatě shodné, liší se jen tím omezením maximálního tahu.
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ