Skoro ve všem, Kachno.
První jsou ty kódy.
Druhá je tah motorů versus Short Field Performance, to jsou dvě nezávislé věci. SFP je primárně o tailskidu, utěsnění klapek, výchylce spoilerů a tak. Jediná změna, která se týká motorů je, že u SFP je doba přechodu z flight idle na ground idle po přistání 2 místo 5s. Samozřejmě si nikdo nedá 24K motory na verzi SFP, to by popřel sám sebe. Ale jinak to nemá nic společnýho.
Na sedmistovce můžeš mít, pokud se nepletu, klidně navěšený CFM56-7B26, tedy stejný motor, jaký má většina osmistovek. S ratingem 26K. Jediné, co na ní nejde navěsit, je verzě 7B27, tedy nejsilnější 27K motory, ty lze jen na 800/900. Jinak pro představu, sedmikilo jsem lítal jen se 7B24 (nebo 7B22? už si nepamatuju, ta mašina je pryč) a byla to celkem raketa, se šestadvacítkama to musí bejt fakt dělo. Dvacítkový, co teď máme, jsou jen takový fény.
Jediné, v čemž máš jakž-takž recht je, že se (třeba u ČSA) dávaly oběhaný motory ze čtyřstovek na pětistovky. |
|