Co se týká kódů: schválně se podívej na kód a vybavení (vnitřní) letadla. Letadla se stejným kódem by měla mít stejná vybavení. Pokud si objednáš letadlo se stejným vnitřním, jako např. Air Belin, dostaneš stejný kód. Proto třeba i leasingovka, jak píšeš má svůj kód. Má svojí verzi vnitřního vybanení.
co se týká motorů, tak když půjdeš do detailu, tak krom B18, nebo jaká je ta nejhorší série můžeš mít jakejkoli motor na -700 (myslím, že z tý nejlepší série se dávají na BBJ). Klidně ho "načipuješ" na menší tah a déle ti vydrží. Ale zas proč dávat na menší letadlo silnější motory, když tě to zbytečně stojí peníze. Myslím si, že pak při postupném snížení tahu během provozu zase ty motory můžeš dávat na menší éra, jako se to dělalo u ČSA na B737CL, je to normální a běžný. Prostě co si zákazník zaplatí, to má. Ty motory jsou "úplně" stejný, jen se liší jejich programovací zátka na EEC a kvalita jakou se jim to povede vyrobit.
SFP kecá do dost věcí. Třeba i váhy na kolech, interlocku ground spoilerů, atd. Pokud budeš chtít, můžu ti půjčit k nahlédnutí manuál. Máme ho docela novej, takže by tam mělo bejt popsáno dost věcí.
Ale psát semestrální práci na jednoduchý dotaz k FSce fakt psát nebudu. |
|