Aha, takže samovolné=neúmyslné Já v tom vidím celkem zásadní rozdíl, protože samovolné pro mě znamená, že se to zasune samo (bez zjevné příčiny), kdežto neúmyslné je z nedbalosti, zapomětlivosti nebo prostě nějaké chyby.
Nicméně i to, že se to (jak psal Radim) stalo většině mašin poukazuje na to, že buď v postupech, signalizaci nebo prostě něčem, co by mohlo snížit pravděpodobnost vytváření těchhle situací, není v pořádku a nějak se to neřeší, nebo ano?
V dopravním letectví se při průserech, kdy to zchytá letadlo (a nedejbože lidi) snaží dopídit nějakému řešení, aby se to příště nestávalo, takže bych očekával stejný přístup i tady.
K těm ostatním komentářům:
bez ohledu na to, co kdo z vás dosáhl, ať už lítá stopadesát typů, má v zápisníku milion autopilotových hodin, podílí se na znovurozlétání krásných historických mašin nebo umí lítat hlavou dolů, nikoho z vás nedělá machry, za jaké se vydáváte.
Zajímavé, že jak efespilotek napíše něco nevalného o vašich milovaných zlíncích, tak se na něj zesypete jako vosy na med. To, co jsem nadnesl bylo filozofické zamyšlení se, proč se to děje a při použití hlavy, by vás mohlo napadnout, co by se dalo udělat proti tomu, aby se to neopakovalo a tyhle pěkné éroplány nemusely zbytečně jezdit po břiše a ohýbat vrtule, které pak nějaký (bez pardónu) dement chce používat na mlácení jemu nepohodlných (= s ním nesouhlasících) osob. |
|