No tak ja uz nevim. Puvodne jsi mluvil o GA obecne, po mem prvnim prispevku jsi to zuzil na piloty GA a po mem dalsim prispevku na instruktory Starsi piloti taky radi prechazeji na modernejsi equipment, pokud dane budicky vyuzivaji k letu. Je jasne, ze v c105 by G500 s SVT asi moc nevyuzili...
U instruktoru jako takovych pri ziskavani kvalifikaci to relativne chapu, ale to pak muzeme debatovat o tom, proc se cely IFR vycvik nelita treba na AP, ale "prehistoricky" pekne na ruku apod. (to "debatovat" neber prosim doslovne ).
Co se napr tyka majitelu a preskolovani na jejich kousek, tak neexistuje, ze by mu instruktor rekl neco ve smyslu at nepouziva autopilota, nebo at si povypina MFDcka a leti to na analog, prip. bez GPS apod. Zkratka muze vyuzivat kompletne vsechny systemy letadla (teda pokud se pri preskolovani necvici zrovna nejaky nouzak, kde se degraduje schopnost avioniky).
"GA je rozhodně průkopník modernizace nejen avioniky a sám bych dal hodně za to, kdybychom i ve velkých pokročili z 80. let" ...joo tadle veta uz se mi libi trochu vic nez ta uplne puvodni, na kterou jsem reagoval ![](images/smile/06.gif)
Tvoje prispevky me nenazvednou o nic vic, nez kdyby to psal kdokoliv jiny. Kolikrat na jmeno ani nekouknu. Kdyz mam nutnou touhu svetu rict nejake svoje moudro, nebo nekonecne moc dulezitou reakci, tak ji sem zkratka napisu A anzto uz jsem ji napsal a od ted uz bych se jenom opakoval, tak to je ode me vsjo ![](images/smile/01.gif) |
|