Tak mě napadá, když teda jsi ten rychlokvas, tak tam se chytnu toho "rychlo" a vzhledem k tomu, že nic na světě nekvasí věčně, notabene ne rychlokvašák, tak bys měl býti na konci, ne-li po konci svého kvasícího cyklu, ne? Jakožto dokvašený pilot bych tedy doporučil pro proces následující:
- Strojník kvašený v ušlechtilém sudu s nápisem OAA se po 1000-2000 rychlohodinách s přísadou Boeing vyndá a nechá v klidu fermentovat s druhou přísadou ETOPS
- pokud došlo k přílišnému rychlokvašení, které vedlo k předčasnému opuštění sudu, doporučuje se přidat zpomalovací přísadu Gulf Stream 550
Nejsem si úplně jist jak ve tvém případě, nicméně klasický proces kvasení se uzavře klidně i po 24 hodinách (burčák) a nebo maximálně po 2 letech u ležáků (ne ta vesnice:} ), ale tebe pořád nemůžu zařadit do správné kategorie, neb už bys měl dávno býti ušlechtilým ležákem, protože např. Mušketýr je opravdu "rychlokvas", aby si zachoval hořkou příchuť |
|