Někdy stačí dát na rady moudřejších a zkušenějších. V opačném případě to skončí špatně, nebo je třeba mít štěstí, mluvím z vlastní zkušenosti. Pár let zpátky, ještě s mokrým MEPem v kapse jsem "házel" kamaráda na LOWZ, kdo to tam zná, nic moc letiště, relativně krátká dráha, ze strany na 08 stromy na golfovém hřišti v ose - letěl jsem tam poprvé, sedal jsem na mokrou dráhu a když jsem to dobrzdil na konci dráhy, už jsem byl mokrej i já. Chtěl jsem zpátky do pohodlí své postele za každou cenu. Když jsem byl na vyčkávacím sedal záchranářskej vrtulník a pilot mi říká, že tam jde něco ošklivýho a, že mi doporučuje počkat 30 minut. Jenže 30 na LOWZ, znamenalo s ohledem na čas a jejich hlukový omezení, zůstat tam spát. Každopádně po startu, ještě v údolí si mě začal tahat bouřkáč a i když Seneca není žádnej dravec, tak jsem zažil pocity pilota Me 163. Když mě to pustilo, tak jsem klepal ještě čtvrt hodiny. Někdy to prostě stoupá moc a to taky není dobře Takže nejen computor, příručka, weight and balance, ale taky poslouchat místní a zkušené.
Já vím, je to moc dlouhý a nemá to odstavce. |
|