Takže pánové, začínají být jasné dvě věci - Mácha nikdy nepřestane ani nepochopí, protože je idiot a já svými výlevy zbytečně zabírám místo, takže s nimi přestanu. Je to trochu škoda, jinou možnost než tady nemám. Škoda je taky to, že mlčení Máchovi dává podporu. Třeba až jednou půjde o vaše povolání a vaše životy které vám bude otravovat, vytáhnete hlavu z písku.... Do té doby - VELKÉ sorry.
A velké díky výjimkám, které vyjádřily podporu - vážím si toho.
Na závěr odpověď pro Máchu:
Milý Pavle - je v nás dvou velmi zásadní rozdíl - já jsem si svoje povolání vybral, zaměstnavatele také a to co dělám mě naplňuje a hodlám u toho nějakou dobu zůstat. Svou pozici na pracovním trhu a svoje kvalifikace nemusím nikomu neustále tlačit a nadhodnocovat je, všichni moji případní zaměstnavatelé je znají. Jsou mezinárodním standardem a od škol a zaměstnavatelů, kteří mají jméno. Pokud o ně přijdu, mám o budoucnost rovněž postaráno. Rozhodl jsem se být dopravním pilotem. To znamená, že mým cílem je létat po světě dopravními letadly, poznávat nová místa, nové typy letadel, dělat co mě opravdu baví a tím vydělávat peníze...které pak použiju na věci které mi dělají radost, krom jiného také na to jiné létání - malými letadly, od výletů po světě, přes plachtění, až po akrobacii. Ve své kariéře do budoucna vidím jiné země, jiné dopravce, jiná letadla, levou sedačku, případně do budoucna nějakou tu instruktorskou pozici. Nikdy jsem netoužil být leteckým konstruktérem ani mechanikem, byť mě z profesního hlediska tyhle věci pochopitelně zajímají víc než laika a vzdělávám se v nich pravidelně i mimo školy - nicméné proto jsem tyto obory nestudoval. Nikdy jsem netoužil ani po tom, být manažerem v letecké společnosti - výkonným manažerem úspěšné společnosti jsem už byl 10 let svého profesního života a zkušenost to pro mě byla dostatečná. Pokud bych v tomhle ohledu svoje priority někdy změnil, půjdu daný obor samozřejmě studovat - pochopitelně narozdíl od tebe na opravdovou leteckou školu.
Nic víc, nic míň. Snažíš se na mně, Radimovi a dalších povolání dopravního pilota dehonestovat zcela zbytečně. Nikdo se tu nestaví do role leteckého odborníka a nepotřebuje tu neustále vykřikovat, jak je tím nejvzdělanějším člověkem v českém letectví Děláme co děláme, děláme to rádi a tvoje ambice jsou nám naprosto vzdálené a ukradené. Za čím si stojím je fakt, že v dopravním letectví jsi analfabet - a co je mnohem horší - asi i vlastním rozhodnutím. Ale to je tvůj problém, aspoň to zkus nedávat tak často najevo, vypadá to u ministra trapně 
Mimochodem, když jsi mluvil o tom jak jsi vzdělaný letecký odborník, přepokládal jsem, že máš za sebou školy jako CIT, MIT, Princeton, Stanford, Oxford (ten skutečný), Berkeley, Cambridge....školy které vychovaly v oborech jako Aeronautics Engineering nebo Air Transport Management SKUTEČNÉ velikány světového letectví, kteří v životě něco dokázali, je od nich vědět a lidé si jich váží - jejich partneři, zaměstnanci i kolegové odborníci. Mají společné jedno - nemusí sedět doma na zadku, čumět do dvou monitorů, projíždět internet a sepisovat žvásty na amatérský web o tom, jací jsou to odborníci
Uvědom si totiž jedno - letecké učiliště, nedokončené studium na vysoké škole, externí kurz v FTO a distanční studium večerní školy v podbakalářském stupni NENÍ leteckým vzděláním. To je jen pokus z 30 let lenošení a amatérismu udělat něco jako životopis. A řeknu ti na rovinu - moc to nefunguje Zkus se někdy zamyslet nad tím, cos opravdu dokázal a jakou to má skutečnou hodnotu. Lidi jako ty jsem v prvních kolech přijímacích pohovorů posílal domů s poděkováním pravidelně - jejich CV bylo dlouhé jako písnička, žel plné bezcenných frází a dětinských projektů, které by za ně zpracovala po dobu trvání pohovoru i naše sekretářka 
Zkus se někdy na pohovorech zeptat, jakou cenu má 10ti letá manažerská praxe a 6 let denní praxe v oboru v porovnání s napůl-absolventem řady bezejmenných institucí. Navíc s jedním zásadním handicapem - kterému se říká - "experience commensurate with age"...
Přesto jak už jsem říkal dnes i mnohokrát předtím - za odborníka na letectví se nepovažuji a o manažerskou nebo inženýrskou pozici v letectví neusiluji. Jsem pilot, jsem na to hrdej (tam kde jsem mně nikdo nepřivedl za ručičku) a co dělám mě navýsost naplňuje Rád se dělím o svoje zážitky, zkušenosti a vědomosti - protože jsou inspirací a motivací ostatním (nejsou to moje vlastní slova). S Máchou se měřit nepotřebuju a ani to nemám zapotřebí - u pohovorů se nikdy nepotkáme. Důvod proč jsem psal co jsem psal je trojí - Máchovo zesměšňování mé profese a mě osobně, bezpříkladné otravování života mně a mým kamarádům a potřeba zdůraznit jeden zásadní fakt - že Mácha je zapšklá letecká nula, která krom Aeronoviny.cz nedokázala nic jiného, než nasrat všechny kolem sebe.
Howgh |
|