| | Létavci na B 767: Je to blábol nebo realita, že hl. jistič ovádání podvozku je v jeho šachtě ? 4. 12. 2011 / 09:54 | |
| | Já bych počkal na závěrečnou zprávu. Nicméně je pravda co píše Radim. Jsou okamžiky, kdy neradno provokovat násilím držený jistič, případně je v postupu pro nouz. situaci co raději nechat vypnuto. Pokud jsem dobře rozuměl, tak provedli standartní nouzový postup dle QRH, pak se spojili s centrem tech pomoci ve Varšavě a minimálně 3x prošli celý proces včetně kontroli a postupu.
Protože nebyli v časovém stresu, pochybuji, že by s technickou podporou si nevšimli polohy C829
Je možné, že výsledek byl raději sednout na břicho, než riskovat částečné vysunutí, případně nesimetrické vysunutí podvozku. Hrozí daleko nepříjemnější dotyk s matičkou zemí a udržení letadla na uzdě. To co píšou, že když tu potvoru zvedli a podvozek šel ven, má dodatek v připojení náhradního zdroje a zřejmě i uvolnění pojistky v šachtě. Ale to jsou jen dohady a podle toho, že posádku, což je div, neobvinili zatím z ničeho nepatřičného, tak v podstatě nic nepřehládli. |
| |
|