No ale to je právě tom, o čem píšu - ty lítáš celej leteckej život v hladinách fítovejch, takže ti vůbec nepřijde, že by to mohlo být jinak, to je logické.
Separace po fítech je hezká, ale v metrech je to to samé - rozestup může být 500m, 300m, 150m, 100m, 50m.... pokud to éra ulítaj. To máš jako frekvenci 129,125, tak by éra lítaly v hladině 11.750 - nebo (děleno stem) 117,5 nebo (spíš) tisícem 11.75 hladina "eleven seven five" není vůbec nesrozumitelná. A pokud bys tak lítal posledních 5 let, nepřišlo by ti to divný.
Co se týče výškoměrů - absolutně o nic nejde, jen o uspořádání koleček vevnitř. Že by "metrové" výškoměry byly třikrát méně přesnější - je blbost, nebyl důvod masově vyrábět "jemnější" metrové výškoměry - a přesnost se odvíjí od tlakoměrných krabic, ne od stupnice. Mám výškoměr od anglického Smitha z předválečné doby, který ukazuje přesně a přehledně na 2-3 metry - dá se podle něj kontrolovat, ve kterém patře paneláku je právě klec výtahu, fakt.
Já samozřejmě nevnucuju svůj názor, jenom vysvětluju, jak jsem ke svýmu přesvědčení došel. Můžu si ho dovolit, protože lítám do 5 kilometrů a aby mne řídící nenechali sestřelit stačí, když si hlídám výšku +- 150 fítů (+- 50 metrů by asi taky stačilo). A určitě se mi nepodaří otočit kolo dějin zpět, ani bych se o to nesnažil.
|
|