Vždycky když koukám zblízka na dveře pro cestující i bagáž (a jejich těsnění), tak se vždycky hrozně divím, že to vůbec udrží tlak aspoň při funkčním tlakování Ale nevsadil bych zlámanou grešli na to, že bez přívodu tlakování udrží tlak déle, než nějakých 10 min. To ani nemluvím o tom, když jsem seděl v Tu154 u nouzáku, kde to hned po odlepení od země začalo pořádně syčet, jak to netěsnilo mimochodem, podle mě je i zbytečné, aby to udrželo tlak déle, než 10 min., protože bez tlakování (tedy bez všech motorů) bude za 10 minut určitě pod 4000 metrů jinak co si vzpomínám na A330, které vyteklo palivo a přišla o oba motory, vypadly poměrně brzy kyslíkové masky, protože jim tlak ucházel rychleji, než klesali volným plachtěním. Ano, nějaká těsnost být musí, ale nic extra není podle mě potřeba. |
|