Děkuji mockrát Míro, to jsem si potřeboval pročíst a jsem stejného názoru, landing lights rozsvěcím při clearencu pro přistání, jen jsem si nevšiml vypnutého autopilota, proto mě zmátlo to vnav lnav.
Když jsem letěl na Korfu v cocpitu TVS, při app bylo letadlo vektorováno po minutí KRK z důvodu pěti letadel na blízkém app, řadili jsme se na trojku až asi 5nm za KRK vektorováním. Taky pod deset tisíc rozsvěceli a vypínali LNAV, zadní vítr, brzdili co to dalo, aby se dostali pod limit speed. Vzhledem k tomu, že Korfu, jak mi řekli piloti, se na krásná přistání nehraje, sedali na klapkách 25 při 142knt a autobrake 2, myslel jsem, že budu líbat přední sklo. Proto jsem vždy v úžasu nad kteroukoli fotkou z cocpitu při přiblížení. Díky za info |
|