Přitom z mého subjektivního pohledu, AMStry jsou hned tři.
AMS 1 je ten starej, dobrej, kdy člověk sedne na nějakou normální dráhu, jako 27, 18C, 06 apod, zatočí doleva a šup, už je na okružní pojížděčce kolem terminálů, jen najít tu stojánku.
AMS 2, to je ta příšera, jak popisuje Mirek Dušín, tzn. člověk sedne na Polderbaan, odbočí na polní cestu, a po dvaceti minutách jízdy kukuřičným polem uvidí kdesi v dálce záři nad terminálama
AMS 3, to je, když člověk letí na terminál všeobecného letectví, nebo na údržbu, a ATC ho pošle na dráhu 22/04. To je ta stará, zřídka používaná, relativně krátká dráha, ze který se jen odbočí a šup, člověk je u terminálu. Pojíždění asi tři minuty. Na vzlet to samý. Pokud by si člověk odmyslel tu komunikaci, má pocit, že je na jiném letišti a ten cvrkot vedle k tomu vůbec nepatří. |
|