tonde, já jsem od jisté doby poměrně citlivý na zvolání "každý inteligentní člověk" a podobný, který je používán jako dogmatické potvrzení subjektivního názoru a zároveň předem odsuzující každého, kdo by jen naznačil rozpor, do pozice vola. Na takový tlachání o hovně je expert celý dfens-cz web a podobný, včetně diskuzí na idnesu.
OK, poučili jsme se, nepoletíme do mlhy. Takhle v prvním plánu jsme se asi poučili všichni, uděláme si večer u tabule rozbor a pak do hospody. Ale dušínoj tady vcelku jasně popisuje, o čem by mělo být to Vyšetřování, tedy o prevenci prvotních příčin a tady je zakopanej pes, protože třeba já nevěřím tomu, že by ti kucí, ať to byli lumenové sebevětší, by prostě jen tak sami od sebe šli po hlavě do těch sraček. Takže je IMHO správný hrabat se v postupech SPRP, metodách výcviku, certifikace, náletu posádek, přezkušování, realitu gethereismu, sterilitu kokpitu, MCC, atd., protože mě to přijde, že takovou posádku by si do letadla žádná aerolinka neposadila, a tady to vozilo ústavní činitele.
K těm rusákům - pokud tvrdíš, že jenom ze srandy může někdo věřit, že je ruská strana z obliga, tak bys měl dodat, co konkrétně. Mě by teda zajímalo i jenom teoreticky, co by mohli rusové udělat špatně, aby měli vliv na tu kraksnu, i jenom spolupůsobící vliv. A neakceptuju to, že měli mít líp vybavený letiště, mluvit anglicky, protože to byly předem daný fakta.
Stejně tak, co mohli rusové udělat nad rámec standardních povinností. Tady mě napadá paralela s triplewhiskey na Šumavě, tam řídící poskytoval přímo nekorektní informace a dle mého osobního názoru má část viny, i když UZPLN jako orgán řekl jinak. Ale tady jsem nic podobnýho nevyčetl, nechám se poučit. |
|