No, maslím, že toto by v reálu ve skutečnosti muselo proběhnout trochu jinak...
Kterouže to LMÚ máš na mysli? Pokud si pamatuju palivivou soustavu cessny, k vysazení z důvodu přelití benzínu bez pochybení pilota) dojít nemůže, protože "cross-feed" poloha palivovégho kohoutu je na podlaze mezi piloty - chtěl bych vidět tu zatáčku, dy se všechen (!) benzín naleje z jedné nádrže do druhé - a ještě tak, že přestane týct z tý naplněný nádrže do karbecu.
Snad tak leda kdybych měl v nádrži jen 5 litrů, kohout přepnutej jen na jednu samotnou (pravou či levou) nádrž - a při tom točil na stejnou stranu kam je kohout na uchu zatáčky o náklonu větším než 60°, pěkně utažený, ale při tom skluzový, v tu chvíli by si asi mohlo potrubí ke karburátoru cucnout bublinu... Během vyhlídky by ale asi každej měl mít paliva trochu víc a kohout na "both" - a točit míň utažený, a kdyý točit, tak s kuličkou mezi čárkama...
Páč ten palivovej systém je fakt trotlfest - pokud bys točil sebeutaženější zatáčku, ale s kuličkou mezi čárkama, tak ti nádrž dá palivo do poslední kapky... |
|