Mno jo, moc dlouhy a zas bez obrazku...
V mym pripade to bylo jak rika Radim "RRRRR-HAF HAF-RRRRRR-PRD PRD-RRR--RR-R---chcíp". Motor pro fungovani potrebuje smes paliva a vzduchu. My jsme diky zaseklym palivomerum meli jen ten vzduch. Vic detailu k tomu asi ani neni potreba.
K tomu zbytku dole - jak jsem se zminil o intruktorovi, ktery kdyz je nervozni, tak zapaluje jednu cigaretu od druhe. Rozhodne jsem tim nechtel rict ze to byl posera. Byl to clovek, ktery letal cely zivot a zacinal na takovych strojich jako je C11 apod. Jen me to pripada lehce vtipne, kdyz plasiz nekde s pistovym jednomotorakem za tmy podle pristroju, a nejednou pres dym prestavas videt i ty budiky
- transparenty vlekam rad, sice uz me to taky parkrat vytrestalo (vzlet do kopce s extra dlouhym prosteradlem pri 35°C na neposekany draze. Jindy zase roztrhani transparentu a pristani s tou nechutne tezkou tyci protoze mi ze zeme nahlasili ze se pretrhlo lano), apod. Nicmene patri to k tem druhum letani, kde pruser pilot moc neovlivni (utrzenej transparent nad mestem, pad jeho soucasti mezi lidi).
- vleky z poli jsem zatim jeste nemel moznost vyzkouset. Ale ani si jejich vycvik neplanuju delat, protoze to je opravdu jedna z veci kterou nemusim.
- nocni s jednomotorakem... Zatim tomu odolavam, i kdyz par zavad uz se objevilo... nastesti ne takovych, ktere ovlivnuji bezprostredne po jejich vzniku vykon motoru. Ta tma tomu dava hrozny nadech "samote v prostoru", kor za IMC podminek, pobliz bourky, nad kopcema,...
- viz vyse.
S oblibou v letani skupin, popr. IFR s letadlem ktere ma dobre odmrazovani... s tim naprosto souhlasim K tomu kdyz clovek chytne sunrise/sunset nad 8/8... baaaaah
PS: to moje nejsou kecy, ani moznosti, ale shrnuti. Zadny obrazek nedavam bo byste me sjeli za kontrast a nasviceni. A hudbu si pustte vlastni v radiu. |
|