I bez povolení na přistání se dá přistát, neboj se. 
Moc rád Tě poučím:
In Annex 2, "Rules of the Air", under par. "2.3.1 Responsibility of pilot-in-command", ICAO declares:[1]
The pilot-in-command of an aircraft shall, whether manipulating the controls or not, be responsible for the operation of the aircraft in accordance with the rules of the air, except that the pilot-in-command may depart from these rules in circumstances that render such departure absolutely necessary in the interests of safety.
Takže pokud jsi se tady jasně vyjádřil v tom smyslu, že mě schválně nebudeš dávat povolení k přistání, tak se připrav, že se budu chovat s ohledem na bezpečnost a s odvoláním na to, cos tady veřejně napsal přistanu i bez povolení, pokud si budu myslet, že je nevydání povolení jen tvá zvůle a že by to ohrozilo bezpečnost letu.
Co se týká zdůvodnění, pak je jednoduché, GoA je více riskantní než dokončení přistání, zejména pokud je rwy volná a jedná se pouze o zjevnou osobní zvůli řídícího schválně nevydat povolení k přistání, zejména když tento úmysl veřejně předem deklaroval.
Zamysli se prosím nad tím, jestli je tvé chování v pořádku. A lakavě rozděl tohle diskuzní fórum, kde si můžeme diskutovat o čem chceme od sítě, kde se musíme snažit chovat profesionálně, přestože se nemusíme mít v jinak v lásce. 
Takže já doufám, že nikdy nebudu muset provést to co jsem popsal, protože si nemyslím, že by ses snížil k tomu, abys záměrně řídil špatně.
S pozdravem
L. |
|