Diky za informace, a nebuď naštvaný, chci létat správně takže létám podle toho co mám k dispozici. A to bohužel není živý pilot vedle mě. Mezi námi v době kreativního létání typu Smolenks, nemám nic proti dodržování věcí, které jsou někde hezky napsané, někým zkontrolované a certifikované.
A) tak o tom skutečně nevím, a nenašel jsem o tom nikde nic - máš prosím nějaký link?
C) neměl jsem možnost mluvit s někým od ATR, ale diskutoval jsem problém s capt Saabu-340 - VOR/DME APP létají tak, jak jsem uváděl - ve FAFu Vapp + max 20kt a v plné konfiguraci.
D) - mylně směšujes: CDFA (continuous descent final approach) s Decelerated APP - to spolu nesouvisí.
Continuous descent final approach říká, ze do MDA/H klesáš tak, abys jí dosáhl v bode Mapt. napr: http://www.dca.gov.mm/files%5Caic06_07.pdf
Dive and Drive technika, dnes uz skoro nepoužívaná, (neco jsem slyšel o USA) popisovala APP při kterém jsi MDA/H dosáhl dříve nez Mapt a do Mapt jsi ji mohl udržovat.
CDFA (continuous descent final approach) nemá nic co dělat s decelerated APP, dá se klidně zaletět na konstantní VS a z toho vyplývající konstantní GS.
|
|