Ale jo vlastně, můžeš. Já vim, kdy a komu mám co říct. No nic.. komu není rady, tomu není pomoci. Příště budeš dostávat průlety, resp. nebudeš dostávat povolení na přistání tak dlouho (ty by sis přece nedovolil sednout bez povolení, že...?), až budeš vědět, že máš na povolení čekat do nejzašší možné chvíle a ne skočit do frekvence okamžitě ve chvíli, kdy je na ní vteřinu ticho, protože řídící potřebuje říct i něco jiného než jen povolení, na který má hafo času (v tvým případě to bylo něco přes minutu), navíc pro blbce, který neumí počkat.
"blbej, kdo se neozve a musí na průlet"... a blbější, kdo se ozve připosraně brzo bez ohledu na to, jak moc do okolní situace nevidí. Kdybys byl "profesionál", za kterýho se tu těžce vydáváš a poučuješ kde koho, AJS počínaje a mnou konče, tak víš, že počkat na povolení není nic proti ničemu a na připomenutí se je, v případě potřeby, času dost až na middle marker.
Takže znova.. starej se o svoje věci v kokpitu a řízení toku provozu nech těm, co tomu rozumí. To ty nejsi.
Btw, co to meleš o final app coursu..? Řekl jsem snad někde, že jsi přiblížení neletěl..? Se ti asi nějak zatmělo před očima, jelikož jsem si dovolil nařknout pana "dokonalého" z nějaké nepovedené akce, jinak bys věděl, že jsem nic takového nevyslovil.
Až budeš mít příště rudo před očima, tak nic nepiš. Vychladnout bys tedy měl ty.. |
|