To je fakt Ten maják je blbost Není to tak dávno, co mě jeden nekňuba dost vylekal, když jsem chtěl obhlídnout EC-135 a viděl jsem v něm pilota s dalšími kolegy, jak sedí a vykecávají se a půlka vrtulníku byla otevřená a jeden jejich kolega ještě odcházel, tak jsem opatrně šel k němu a koukal, zda bliká nebo ne (jestli bude spouštět) a ono nic a pár kroků od mašiny pilot zvedl hlavu, podíval se na mě a motory začaly hučet a rotor se začal točit... to byl celkem nepříjemný pocit... Být to letadlo a dostat se někde, kde pilot dobře neuvidí nebo si mě nevšimne, tak z takové blbosti, jako je neblikající maják může být celkem průser
Otáčky odhadneš podle sluchu? S jakou přesností? +-500ot? Např. u zkoušky magnet u Cessny nesmí být rozdíl otáček na levé a pravé magneta 50ot. Jestli tohle poznáš, tak to jsi teda solidní machr Nebo pojem motorová zkouška ti nic neříká? Vlastně na co... však ono to vyrží, žejo Musí
Brzdit se nemá to je fakt. Není to tak dávno, kdy jsem se vrátil k hangáru kvůli nefunkční brzdě. Nevím jak Zlínek s příďákem, ale Cessnu bez brzdy na malém poloměru neotočíš ani náhodou, kdežto otočit se na brzdě jde prakticky kolem onoho zabržděného kola (ikdyž to není vhodné).
Jak tak přemýšlím, tak máš zcela pravdu. Proč já blbec dělal nějaký výcvik? |
|