FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT: Obrys MiGu 29 Jeden příspěvek | Celý strom
OT: Obrys MiGu 29 - LKLN   20. 12. 2009 / 00:07
tonde   
no, osobne teto historce moc neverim, i kdyz jsem ji slysel taky... Klapky pri jinem uhlu kridla nez 16 - tedy maximalni rozpeti na vzlet a pristani vysunout nesly - byly blokovany, protoze byly po cele odtokove hrane a zasouvaly se do trupu, takze by to poskodilo trup. Navic na CPV (cara predbezneho vzletu) byl prvni ukon otevreni kridla (na stojance a pri pojizdeni bylo kridlo na max. sip, tedy 72 stupnu)a to kontrolovali dva vojaci vcetne klapek, takze fakt pochybuju... Dale - masina na sipu 72 stupnu pod rychlost 700 kmh neletela, resp. letela ale kyvala se ze strany na stranu frekvenci tak jeden az dva hertze a ten naklon byl cca 15 stupnu na kazdou stranu a to nebyl venku podvozek. Takze skutecne pochybuji, ze by se odlepila od zeme s kridlem 72, s podvozkem, ktery byl brutalne aerodynamicky a bez klapek a bez slotu - driv by prdly gumy pri te rychlosti, ktera by odhadem musela byt nad 500 kmh. Normalni rychlost odpoutani byla 290 kmh. Klonil bych se spis k tomu co psal Beda, ze pilot nejakym opomenutim vsech zucastnenych vjel na drahu se zavrenym kridlem a prerusil vzlet, ale do luftu by ji podle mne nedostal. Navic klapky byly lopaty jak svina a bylo videt i z veze (tedy aspon v CB), zda jsou venku nebo ne....
Peace, brothers!
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ