no, osobne teto historce moc neverim, i kdyz jsem ji slysel taky... Klapky pri jinem uhlu kridla nez 16 - tedy maximalni rozpeti na vzlet a pristani vysunout nesly - byly blokovany, protoze byly po cele odtokove hrane a zasouvaly se do trupu, takze by to poskodilo trup. Navic na CPV (cara predbezneho vzletu) byl prvni ukon otevreni kridla (na stojance a pri pojizdeni bylo kridlo na max. sip, tedy 72 stupnu)a to kontrolovali dva vojaci vcetne klapek, takze fakt pochybuju... Dale - masina na sipu 72 stupnu pod rychlost 700 kmh neletela, resp. letela ale kyvala se ze strany na stranu frekvenci tak jeden az dva hertze a ten naklon byl cca 15 stupnu na kazdou stranu a to nebyl venku podvozek. Takze skutecne pochybuji, ze by se odlepila od zeme s kridlem 72, s podvozkem, ktery byl brutalne aerodynamicky a bez klapek a bez slotu - driv by prdly gumy pri te rychlosti, ktera by odhadem musela byt nad 500 kmh. Normalni rychlost odpoutani byla 290 kmh. Klonil bych se spis k tomu co psal Beda, ze pilot nejakym opomenutim vsech zucastnenych vjel na drahu se zavrenym kridlem a prerusil vzlet, ale do luftu by ji podle mne nedostal. Navic klapky byly lopaty jak svina a bylo videt i z veze (tedy aspon v CB), zda jsou venku nebo ne....
Peace, brothers! |
|