FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT: Obrys MiGu 29 Jeden příspěvek | Celý strom
OT: Obrys MiGu 29 - LKLN   19. 12. 2009 / 17:48
BedaPZ
S těma křídlama to bylo tak , na stojánce pilot nahazoval a křídla byla v té "maximálni poloze" , teda u sebe . Než vjel na dráhu , tak se dělala poslední kontrola a tam pilot křídla vysunoval , a ještě vysouval klapky. To kontrolovala tzv, "startovka , nebo "čára " tam ten pilot zastavoval . A potom , když mu určení technici ukázali , že je vše dobré , neteče z něj něco, nehoří potah atd . , tedy palec nahoru , tak po povolení z věže vjel na dráhu a odstartoval. Ale podle toho nápisu , asi někde nějakej průser s těma křídlama musel bejt . Tedy v Žatci , nebo v Českých Budějovicíci a nebo ta Čáslav . Ale pokud byly křídla u sebe , tak nemohl vysunout klapky ??? podle mne jenom vjel na dráhu s těma neroztáhnutelme křídlama a už to byl průser .
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ