Jasný, ale děje se to někde u brány, následně si éro vesele jede k rwy po svém, kde nějaké "sundávání" nikomu nebrání v další jízdě. Resp. jinými slovy, pokud bychom se bavili o tom, že bude jedna (dvě) "start area(s)" a budeme se bavit o těch dvou minutách, tak dnes bez vozítka tam stráví např. 30 s. Pokud by tam měl vozítko a startoval, i se dvěma areas se dostáváš na 1 min interval přístupu ke rwy (při uvažování startu a odpojení vozítka za 2 min). Což je stále nárůst o 100% a pochybuju, že by na to velká letiště přistoupila.
Přiznám se ale bez mučení, že jsem nikdy nesledoval (neměřil, nezkoumal), v jakých intervalech se tyto hodnoty pohybují. Pokud někdo zná tyto čísla (má je naměřené, zjištěné), pak můžeme zkusit aparát teorie hromadné obsluhy a zjistit např, kolik by takových "start areas" mělo být, aby se "přísun" letadel neměnil a tím nesnižovala kapacita letiště (pokud je "úzkým hrdlem" rwy). |
|