Mno.. Minimálně na čtyřmotoráky a ruský stroje by to IMHO mohlo mít význam.
Jumbo si na pojíždění vezme kolik.. tunu paliva..? Stopadesátšťoura možná taky.. Tolik ani ten tahač neváží sám o sobě.. I ten plat řidiče v přepočtu na jedno odtažený letadlo je pakatel a 2 pětisetkoňový motory tolik rozhodně nežerou.
Co se týče návratu tahače na apron.. vybudovat obslužnou komunikaci podél pojezdovky by zase takovej balík nestálo.
No a co se týče nahazování.. většina pojezdovek je rovnoběžná s rwy a až jen malé kousky jsou kolmo na dráhu. Tam kdyby byla i start up area, tak se nemusí řešit, že nějaký další éro stojí jako pořadí dva a ofoukne ho to.
Podle mě ten nápad jako sám o sobě není špatnej, ale chtělo by to doladit detaily. Ty úspory by mohly stát za to. |
|