| ![](img/nic.gif) | Klapky, podvozek.... 13. 7. 2009 / 10:23 | |
| ![](img/nic.gif) | No, řeč je původně o FAFu versus povolení k přistání, viz citace :
"Pokud není v mapě publikovaný jiný obrazec a nedostanu povolení k přistání tak na FAF automaticky zahajuji holding, nebo jsem zase úplně mimo ? ..."
Na toto odpovídám (myslím, že Ty také). Tam to je tak, jak oba říkáme.
Ty jsi do toho ale zamotal ještě IAF, o kterém se v původním dotazu nemluvilo. K tomu :
jsem povolen na IAF (např. po STARU nebo jinak) a před ním bych měl dostat povolení k přiblížení. Pokračuji ze IAF na FAF dle mapy pro to přístrojové přiblížení, a klesám za FAF, dle mapy. No problema.
Pokud před IAF nedostanu povolení k přiblížení (ne k přistání), obvykle holduji, dle publikovaného obrazu. Důraz na slovo OBVYKLE. Jsou vyjimky, z výukových důvodů najděte sami.
Vyčkávání nad FAF je vzácné, obvykle jen na příkaz ATCo v chaotických situacích, protože toto efektivně zablokuje celý prostor pro přílety. |
| |
|