| ![](img/nic.gif) | Klapky, podvozek.... 13. 7. 2009 / 10:00 | |
| ![](img/nic.gif) | No, nevím, sice jsem o vyčkávání nad FAF něco slyšel, ale nedává mi to smysl vzhledem k tomu, že:
Přiletím na IAF, mám povoleno přiblížení - pokračuji na finále; nemám povoleno přiblížení - holduji už na IAF.
Pokud letím na finále a praxe je taková, že klidně můžu dostat povolení na přistání až na druhé míli, tak se, když už ho nedostanu, nebudu vracet zpátky na FAF, kde by za mnou byla další dvě letadla, ale poletím na M/A // G/A a jeho vyčkávací obrazec...
Možná, že na nějakém konkrétním letišti je vyčkávání, kvůli tomu, že by zbytečné G/A způsobovaly moc potíží, ale principielně se to podle mého nepoužívá, mohl by k tomu někdo erudovaný doplnit ? ![](images/smile/01.gif) |
| |
|