Člověče ony asi ty jižanské národy mají na to loadování nějaké zažité postupy, to co popisuješ se stává docela často a už jsem zkoušel přemýšlet co je k tomu vede a dokonce se i ptát, jenže domlouvej se Čech s Italem, Španělem nebo Řekem anglicky
Děláme standardně loading pax odprostředka (50% v bay B řady 10-24) a pak odtamtud na obě strany a cargo pak 1/3 do Hold 2, 2/3 do Hold 3 a overspill do hold 4, tak aby byla MAC někde v rozmezí ideálně 29-31%, případně až 33 pro delší letu kvůli lepší spotřebě.
Ale pak přiletíme někde do Atén nebo Benátek kam běžně nelítáme, nebo mají někde nové lidi a už to zase všechno rvou dopředu Nevím kam na to chodí, není to ani v originál Boeing Ground Handling manuálech, posledně nám tam dopředu narvali i chudáky hafany, kteří by to asi nerozdýchali protože jednička hold není vyhřívaná...Nejdřív jsem si myslel že to dělají kvůli -300, u které je lepší nakládat nejdřív předek a vykládat nejdřív zadek (při zachování distribuce) aby si to nesedlo na prdel u terminálu, ale pak jednou dělám walkaround po příletu a vidím jek je tlumič předního podvozku vysunutý až nadoraz že ani nedosáhnu na dvířka šachty, kucí opálení ani neotevřeli zadní cargo a už mají vyložené skoro všechno zepředu...
Už ani nepátrám, asi nějaká mediterrenean specialita, nezbývá než mávnout rukou a dělat to pečlivě metodou voják se stará, voják má |
|