Hehe, to už skoro vypadá, že se z nás stane díky okurkové sezóně nejvíce v médiích propíraná aerolinka
Je opravdu vidět, že novináři nemají o čem psát...jak nedávný incident s "vyvažováním cestujícími" (mimochodem vůbec naše letadlo, ale subcharter), tak tohle a spousta dalších...vždycky je vidět, jak o tom napíše nějaký pisálek do místního bulváru, to pak přebere velký bulvár, pak nedejbože BBC nebo jiní velcí hráči a za chvíli už tady někdo mastí překlad
V tomhle případě se musím zastat Tragéda...podobných případů o kterých by se daly psát články takové úrovně se denně nejen u nás odehraje několik. Někdy si říkám, jak je dobře že novináři ještě plně nepochopili význam jedné palubní přírůčky s názvem MEL. To si nepřejte vidět to tóčo, až se to jednou dozví
Jinak k tomu technikovi - podobných případů je řada, speciálně pokud nějaká závada nastane "downroute" (tzn. ne v některé z bází aerolinky), tak se hledá možnost jak ji opravit co nejrychleji. Každá aerolinka má krom svých lidí také kontakty na certifikované inženýry na volné noze nebo pracující jinde, aby je zavolal pro takové případy. A protože je dovolenková sezóna, hodně jich taky cestuje a stejně jako se na většině letů najde nějaký doktor nebo sestra, zdravotník, záchranář, atd., občas se najde i technik...
Spíš mně na tom zaujalo, že člověk s firemními výhodami Thomsonu lítá na dovolenou s námi, úhlavní konkurencí |
|