To je jak do dubu..
Můj úplně první post byl o tom, že jsi napsal blábol. Lítat bez funkčního APU je podle tebe ostuda.. Já ti napsal, že není.. je to naprosto normální závada.. To, že jsi to myslel jinak je sice fajn, ale nebylo by od věci své myšlenky umět zformulovat.
Vytrháváš věci z kontextu, jak se ti to hodí.. To, že celej tenhle průser není jen chyba ČSA jsem se zase snažil vysvětlit Koprikovi, kterej tu psal něco o tom, že je nepřípustné aby se to v rámci ČR řešilo 25 hodin. To, že si v destinacích jako OSR apod. zajišťoval FFR, nebo kde to dělal, handling sami, to je jejich boj. ČSA si od toho platí handlingové agenty. Ti se o takové věci mají postarat. V tom vidím chybu letiště (nebo kdo tam poskytuje handlingový servis ČSA), že se o pacoše nedokázali líp postarat. Snažil jsem se tím poukázat na to, že nic není černobílé, jak nám to tady kolega Koprik vpálil. Téměř vždy jsou takovýhle průsery dílem několika do sebe padajících miniprůserů, který pak vytvoří takovýhle kolos.
Ale evidentně máš s mým názorem, že drtivá většina průserů nepadá na vrub jednoho oddělení, problém. Tvoje věc.
Možná, když budeš příště líp číst zjistíš, že jsem nikde nenapsal, že za nic ČSA nemůže. Jen se mi nelíbí postoj, který tu vy dva tvrdě propagujete, že za všechno může ČSA, potažmo operačka. |
|