Matesi Matesi...puvodne jsem se uz nechtel zapojovat, mam pocit, ze se s tebou diskutuje docela tezko.VUBEC nezpochybnuju, ze spoustu lidi z toho problemu v CSA bolela hlava, ze se nestastny ridic hnal do Ostravy s nakladakem jako silenec, nicmene vysledny efekt vcetne vystupu tiksove mluvci ala hodit vse na LKMT je naprosto amatersky! Ja proste vychazim z nasledujici logiky - zkus ji prosim te sledovat:
1) Koupak si koupi zajezd u cestovky a doufa, ze ta zabezpeci leteckou prepravu u nejake duveryhodne spolecnosti, vic ho nezajima, TECKA!
2) Cestovka si objedna prepravu u CSA, dalsi detaily samozrejme neresi (typ letadla, AOC, pozemni zabezpeceni) - taky proc, TECKA!
3) Letadlo, ktere cestaky nebylo schopne odvezt vcas, melo na trupu napsano CSA, nikoliv LKMT.
4) Cestakum je a musi byt jedno, jestli je nefunkci APU napsane v MELu, ze zrovna neni k dostani nahradni dil atd....Nicmene jich se taky nikdo nepta, jak si vydelat na dovolenou a vsechno si kolem toho zaridit.
5) Tobe to vsechno pripada, jako zly umysl, kydani spiny na CSA, ale tak to proste v byznysu funguje!
6) Jestli se CSA nejak zahoji na LKMT, to nevim - ale je to uplne jedno, PROTOZE
posramocenou povest - opet ma CSA.
7) Kazdy odbornik ti rekne, ze pri pruseru je nejlepsi nedelat z lidi blbce, postavit se k tomu celem, predevsim nelhat a udelat pro zakaznika prvni posledni (a treba i to na co nema papirove narok).Ale rozdat lidem poukazky na jidlo s tim, ze se na letisti neda nic koupit a svest to na spravu letiste LKMT ze ma malo baget a kafe.....to je fakt demagogie.Predpokladam ze ti dojde, ze letiste opravde nemuze byt pripraveno uplne na vsechno a mit vzdy v zaloze bagety pro 200lidi.Priste se to stane Jumbu a bude jich potreba 500...jaky je problem okamzite zavolat do mesta a objednat catering v hotelu pro 200 lidi a sofort jej poslat na letiste a vzit s sebou par lahvi sampanskeho?Ne na vsechno jsou tabulky, predpisy a prirucky. Ale muselo by se holt chtit!
8) Na problem je potreba se podivat ocima zakaznika, pokud o nej tedy stojime i nadale, a ne alibisticky prostrednictvim predpisu.
9) Vsude kolem sebe vidim, ze se letecke spolecnosti zvlast v dobe krize snazi o zakaznika neprijit, neztratit dobre jmeno, duveru a povest. Bohuzel z tehle patalie mam pocit presne opacny.
|
|