Booože.. Marně zkoušim tipovat, kolik měsíců jsi v provozních složkách letiště odpracoval, když tu kážeš o tom, kdo, co a jak blbě vyřešil.. Jediný, s čím můžu souhlasit, je názor maca, že ten jetstarter mohli vyzkoušet i bez lidí na palubě. Ale to zase čert ví, proč to zkoušeli nahodit s lidma..
To letadlo mělo letět toto..: PRG-AYT-BRQ-OSR-AYT-PRG
To, že v Ostravě nemají (odpovídající) jetstarter není chyba aerolinky. Jak jsem psal níže, obě 321 byly mimo (jedna v Irsku, druhá v opravě), OKWAB prodaná, OKWAA připravená k prodeji - už se s ní nelítá, YAC na cestě z JFK a YAD je naše inkriminované letydlo.
To, že ostravské letiště není uzpůsobeno na takový nával pacošů, notabene v noci taky není chyba aerolinky. Poukázky na občerstvení dostali, to, že měli v terminále jen 20 baget a 40 kafí taky nemůže být připsáno na vrub ČSA. Vzhledem k tomu, že nikde po ruce jetstarter nebyl, musel se z Prahy převážet autem. Dovolil bych si upozornit, že ten maník s odtahovým vozem ho z Ruzyně do Mošnova dovezl za 5 hodin..!!! Až uděláš PRG OVA s náklaďákem za stejnej čas, tak pak přijď..
Zpoždění 24 hodin je sice smutné, ale i to se může stát. To, že to novináři a Nova hodí na dopravce je smutný důsledek toho, že o problémech v letectví vědí hovno.
Jo a ještě něco.. To, že se zrušil New York má být jako národní tragédie..?? Většina pacošů odletěla ještě týž den přes Paříž/Frankfurt/Londýn a Amsterdam s dvouset eurovým kapesným od ČSA.. Přijde ti to jako špatný obchod..? Ten samý proces podstoupili i pacoši v Novém Yorku.
|
|