fspax "ocuravam", a to tak ze se snazim planovat presne (odzkousel jsem si prumery GS u daneho ero, a ty jsem nahazel do konfigu v FSCommanderu, do ktereho hazi rovnou i SID a STAR (ne nejdelsi, ale nejpravdepodobnejsi ), dale pak (Diky FSPILOTE!! za link v minulosti) zohlednuji vitr z jeppesonu, ale jen kdyz fouka proti), k tomu prihodim 5-15 minut na taxi na odletu (dle velikosti letiste a provozu) a 5 minut na taxi na priletu. Pri letu samotnem pak sleduji propozice v FMC a dohazuji tam pripadne zmeny vetru, a v momente kdy mam dostatecnou casovou rezervu tak prejdu z LRC na max. endurance nastaveni, naopak pri změně počasí v rámci palivových rezerv zrychluji, i když to se mi stalo asi jen jednou. No a pokud jsou náhodou všechny podmínky tak ideální, že přeci jen dorazím příliš brzy, pak holt hodím pomalé taxi ). +/- 10 minut není problém, když si dám záležet tak +/- 5. |
|