Tak nevím přesný zdroj počasí z IVAO, ale METARy tam povětšinou sedí. Moc zas nekecej do něčeho, o čem nic nevíš. Kdy jsi byl naposledy připojený na IVAO?
btw. piloti dostávají od handlingu (?) tzv. OFP (operační letový plán), kde mají na každém bodě předpovězený směr a sílu větru a jak jsem se o tom bavil s kapčou z ČSA, co lítal A310 přes oceán, tak říkal, že na každém bodě se to počasí lišilo naprosto minimálně, takže se dopředu počasí ví velmi přesně (samozřejmě nemusí to platit vždy na 100%).
vítr v hladinách pro skoro celý svět máš tady http://www.jeppesen.com/aviation/personal/aviation-weather.jsp# je to prakticky totéž, co dostávají reál piloti k tomu OFP.
A čas, který zjišťuješ se nebere z FMSy, ale počítá se před samotným letem.
Pro jednoduchost se to dá spočítat řekněme - znáš vzdálenost, znáš tvou přibližnou traťovou rychlost, z toho ti výjde čas a k tomu si dej podle letiště nějakých pár minut navíc (SID, STAR). Tohle ale nemá nic společného s plánováním paliva, to jen na přibližný výpočet doby letu z A do B |
|