Jak je to možném že skoro vždy, když jsem letěl s aerolinkama, tak téměr na minutu odhadli správně čas přistání a délku letu. Jasně, počasí na trase se může změnit, s tím se počítá, ale vždy to měli přesné. Vystoupali jsme do letové hladiny, čakal nás ještě 4 hodinový let, kapitán řekl, že očekává přistání v Praze v 01:02 a ve skutečnosti jsme v 01:02 přistáli. Já když letím 4 hod, buď Kanáry a nebo Hurghadu. tak po cestě naberu silný vítr a naráz se skutečný čas přistání liší třeba o půl hodiny, než ukazovalo FMC na začátku.... Jak se to dělá v reálu že to ví tak přesně (kromě nepředpokladanych okolností - změna počasí, holding apod.) a nedá se někde zjistit, jaké je počasí na trati nad jednotlivymi body a naházet to do FMC? jiná možnost asi není že |
|