Vůbec bych to takhle neviděl, to je podle mého názoru právě to, proč se lidi bojí létat a proč se nebojí vyjet na cesty, kde se mnohem častěji něco stane. A letadla mají "pasivní ochranu", to si nemysli, že ne... už jenom třeba podvozek je jistý druh pasivní ochrany, který prasne jako první při hodně tvrdém přistání a tím se spotřebuje jistá část energie, nebo protipožární přepážka, to je taky jistý druh ochrany, ikdyž nevím, jestli se to dá řadit k pasivní ochraně atd.
A nemyslím si, že 800-900 ztracených životů, převážně naprostou blbostí je v pořádku (nebo jak jsi psal "není moc"), pořád je to skoro tisícovka mrtvých lidí a to není málo!
A když už to vezmu do důsledků, co se dělá s tím, co se děje na silnicích? Občasné kontroly pilocií, která zastaví auto, které má všechno a pak ho vesele můžou pustit a řidič šlápne na pedál a nějaké rychlostní omezení pro něj nejsou? Nebo měření rychlosti, kde řidiče dopředu upozorní značka?
Nemyslím si že tohle je nějaká činnost... už jenom ubohých 28 vyučovacích hodin (45min) v autoškole je tak asi na to, aby se člověk naučil otáčet volantem, poznal značky a uměl se rozjet, ale to je tak všechno... sám jsem se pak na bráchovém autě ještě po autoškole učil např. ovládat ty točítka na foukání, vyhřívání skla, topení apod., což se zdá jako blbost, ale když člověk jede a potřebuje tohle ovládat a nezná to, co to dělá apod., tak se to může vymstít, protože tomu začne věnovat až příliš velkou pozornost a může se stát dalším dílem téhle statistiky |
|