1. Dvakrat jsi me poslal pres lokalizer protoze jsi neyl schopen udelat si prostor na frekvenci. Podruhe tak, ze jsem LOC zachytil az tesne za FAFem, coz pri LOC only rnw 13 neni uplne nejlepsi.
2. Ptal jsem se zda se pri naleteni LOC zpetne nerika - expect LOC from left/right. Misto slusne odpovedi jsi byl nasrany. Otazka ma jinou intonaci a v anglictine prehozeni prisudku a podmetu - abys to priste poznal.
3. Pri odletu mi veznik dal nejprve BODAL1H, pak korekce na BODAL2H. Veznik mel problemy i pri zadostech o taxi, ale byl na rozdil od tebe slusny a mily.
4. Napsal jsi mi text zpravu at se priste naucim mapu - moje odpoved na chatu byla doslova: I was cleared for BODAL2H - which straight ahead. Na to jsi zacal pyskovat at si to resim s veznikem - pilot neni od toho aby si za letu neco s nekym resil. Aviate-navigate-communicate.
5. Protoze jsem si ale nebyl jisty, zda jsem se nemel treba uz pri prideleni BODAL2H ozvat (protoze treba neni typicka pro turbopropy - preci jenom casto rnw13 nelitame), tak jsem se nejprve ozval zda se te na neco mohu zeptat: Praha Radar, CSA381 for question? Kdyz jsi me vyzval, tak jsem se te normalne zeptal, zda se BODAL2H typicky prideluje turbopropum. Na to jsi zacal byt nemistne hruby, zvysoval hlas. Nejhorsi bylo, ze jsi vubec nepochopil na co se ptam, z toho co jsi rikal jsem pochopil, ze si myslis, ze ti neco vycitam - nicmene to tak nebylo. Zkusil jsem ti to jeste jednou vysvetlit - bez uspechu, tak jse to vzdal.
6. Zpusob jakym jsi se utrhoval nejenom na me, ale i na ostatni na frekvenci byl opravdu zazitek. Chapu, ze se nemusi povest event, nebo i real den, ale pokud nemas naladu tak si nesedej pred IVAC - nebudes muset prudit sebe ani ostatni.
7. Co se tyka meho miss app v LKPR tak se klidne priznam, ze za nej pravdepodobne muze ne uplne povolene ActiveSky. Z nejakeho divneho duvodu jsem dostal pred pristanim dva tri kopance - poryvy a nebyl jsem s to je rozumne vyrovnat. Nez abych to "nejak" hodil na drahu, tak jsem radeji rekl, ze non stabilized app a go-around. Na nic jsem se nevymlouval - chyba pilota - tohle jako ridici nemas co hodnoti, srry - na proficient check si me pozvou VA
Obecne se budu opakovat - kdo nema den, at neleze za knipl ani za radar. |
|