http://ekonomika.idnes.cz/video-podivejte-se-na-ruzynske-letiste-s-novou-ranveji-pg9-/eko-doprava.asp?c=A080814_145054_eko-doprava_vem
Osobně si myslím že to bude něco podobného jako na EDDF dvě paralelní a jedna kolmá dráha, která se využívá vyjímečně. Jak je řečeno v příspěvku stavba souběžné dráhy by mělo omezit využívání VPD 31 na mimimum. Nebo pro nouzové situace. Je logické postavit paralelní dráhu a počet cestujících není v tomto směru určujícím faktorem. Protože z LKPR létají hlavně krátko a středně traťové stroje, tzn. mají menší kapacitu, je to dáno polohou Prahy ve středu Evropy, na lety přes oceán je příliš daleko, je ekonomičtější využít letiště na západ od Prahy. Směrodatný je tedy počet pohybů, a ten je v Praze na maximu. |
|