Nemáš pravdu.
1) 13/31 nejde v zásadě modernizovat pro zcela nevhodný teren na příletu na 31 dole v Rutzyni, takže není ani mysli, že by šlo na ní distribuovat provoz zejména ve špatném počasí (dráha na hezké počasí je přepych, na druhou stranu kdyby chudáci Turci přistáívali na 31, tak by tu byli s náma, tam by je totiž nikdy nenapadlo nechávat to na automatu)
2) situace byla víceméně stejná, když se hovořilo o tom, že Ruzyně bere 4 mil. cestujících a za rok bude brát 6, pak že bere 9 mil. a je na svém stropu - a nyní bere přes 10, terminály to zvládaj s rezervou -ale dráhy už ne. Je to poměrně komplexní množina důvodů, kde se ve zjednodušujícím souhrnu dá (podnikatelsky) předpokládat, že když tam ta dráha (co bude i do špatnýho počasí) bude, tak sem protě ty éra poletěj.
Takže privatizace dle mého spíš odstartuje tu novou dráhu do reálu.
AD TVJZD: jsem přesvědčen, jak píše Tomitsch, že ze 2/3 plný kllasický linky a na 100% plný lowcosty můžou poměrně dlouhou dobu znamenat v zásadě stejnej počet pohybů - a skutečně dráha je o pohybech. ALE- a v tom se asi shodnem, teď skutečně není důvod revidovat rozhodnutí o 06R/24L |
|