vidis to moc jednoduse, ale hrajes si na to , jak to beres ze siroka... ono nejde jen vzit pocet letadel, podelit to poctem provoznich hodin a rict.. jeeee, vychazi mi 5 letadel na hodinu, to jsou hovada, ze na to potrebujou dalsi drahu.
uplne ignorujes skutecnost, ze stavajici kapacita je ve spickovych hodinach (rano, vecer?) celkem napjata, a i to muze rat roli v omezeni rozvoje letiste. kdyz sem bude chtit nekdo zacit litat (smysluplne), tak ho asi jeden let v pul jedny poobede moc nevytrhne... ale mit volny prostor pro novy lety rano/vecer a tim podchytit potencialni mnohem bonitnejsi obchodni klientelu muze byt prave ten jazycek mezi "zacnu"/"nezacnu" litat...
PS: draha a letiste neni supermarket, ktery postavis za pul rok ... ale casovy interval mezi planem a realizaci klidne muze narust na mnoho let... to, ze jsi prvni plany videl 2004 a v roce 2009 se o ni celkem vazne mluvi, je jeste docela uspech. |
|