na ARR jsou vetsinou 3 lidi ktery to ridej.Uz jen proto je to skoro jednodussi.Kdyz se ARR dostane do problemu muze vzdycky zacit vyckavat.To se na DEP nestane.Tam resis problemy za pochodu.Jak nastinil Marky.Staci aby behem 5 ti minut odstartovali 2*AC z 13 a do toho nejaky 2 jety z 24.Tva teze ze letadla kdyz odstartuji tak ty predchozi maji minimalne o hladinu vic je chybna.Profil stoupani (u zeme) je presne opacny nez bys cekal.Napriklad ATR az do hladiny 80 stoupa stejne a obcas ryhleji nez A320.Dopredna rychlost je samozrejme rozdilna.Ale v okmaziku kdyz ti odstartuji A320 za ATRkou tak mas problem,ktery je potreba temer ihned resit.Dale musis resit jestli dane letadlo ma vyssi cestovku nez letadlo za nim popripade pred nim.Dal se ti do toho motaji krizujici se prilety.Takze tvoje reseni vezme za sve v okamziku kdy tam je jediny prilet.Spousta dalsich a dalsich promennych ktere musis vzit v potaz.Tvoje reseni predavat letadla po hladinach je temer nemozne(neumim si to predstavit) ale dalo by se prirovnat k tomu ,jako kdyby ARR nedelal sled ale necham vsechno vyckavat na IAFech a pak uz jen tahal z holdu.Jde to ,ale je to taaaaak strasne neprofesionalni. |
|